när man inte kan sluta titta

Sitter själv uppe och tittar på en film som går på tv. Skulle ju ner och sova jag, är ju helt slut efter den här dagen och natten som genererade allt för lite sömn. Var ganska ensam ute på vägarna kl 06 imorse. Men sen fastade jag framför en film, No escape heter den. Så läskig, riktig panikfilm och så bra. Påminner om Taken, kunde inte sluta titta fast än jag egentligen borde sova. 
Nu är den dock slut, påbörjade inlägget i pausen hehe. Nu ska jag ner till resten av ligan och sova gott. 

(null)

(null)

Idag blev de en riktig sommarmiddag här hemma. Grillat kött, sparris och en potatissallad på färskpotatis till de. Gott! 

Veckan som kommer händer de lite saker, men mer om de sen. Godnatt så länge :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback