nya inköp, gårdagen & ännu ett plus

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Visst blir man glad av alla dessa pudriga pastell färger? 
Idag låg två roliga paket på lådan, alfabets postern jag bloggade om tidigare samt ett paket med vårkläder till Selma. 
Nu är de första vårkläderna inköpta till henne. Passade på då de var så bra priser på hm för nån vecka sen eller två. Hennes garderob är förövrigt mer utrensad än någonsin, fyller på med nya plagg i ny stl och bort med allt smått till lillesysters låda. 
Hur som. 
Gårdagen på Skansen blev verkligen lyckad. En mysig dag med familjen, kul att komma ut på en utflykt och så nöjda ungar. Vilma satt i vagnen iprincip hela långa dagen bortsett från blöjbyte och Selma uppskattade verkligen att få titta på alla djuren, fiskarna inne på akvariet var populärt hos båda. 
När hon skulle lämna napparna gick även de problemfritt. Hade ändå en känsla av att hon skulle stoppa favorit nappen i munnen men även den gav hon till katterna. 
Påvägen hem frågade hon efter nappen en gång, sen inget mer på hela dagen och hon somnade nöjt på kvällen. 
Imorse frågade hon om den igen och lite under dagen när hon blev trött och ledsen men förstår ändå innebörden med vad vi gjorde igår. Att dom inte går att få tillbaka och då är hon helt okej med de. Fyller i meningen med "katt Selmas tutti". 
Ja, så skönt att de gått så bra hittils. Jag hade som sagt förväntat mig något helt annat. 

Något som inte gått så bra är gårdagens VV besök. Upp på vågen som visade +.05kg. Ett halvkilo plus? 
Blev så besviken. Är medveten om att jag överskridit då jag inte räknade i lördags på spat med mamma. Men hållt mig resterande dagar och tränat massor så trodde aldrig de skulle visa plus. Men nu är de bara att kämpa på. Att passera dom där -20 kilorna verkar dock snudd på omöjligt för mig. 
Idag åkte jag till gymmet efter frukost och spenderade en timma på löpbandet, desamma imorgon och hela helgen ink spinning på söndag hade jag tänkt. Jag ska vara stenhård som heter duga denna vecka. Ska bli kul och se om jag klarar de eller om jag fäller för frestelsen, tror dock på mig själv den här veckan för jag är så redo för ett bra resultat nästa onsdag. Men skulle ljuga om jag sa att jag inte var less just nu. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet att det suger när man ser plus och inte minus på vågen men så jävla duktig du har varit. Och du vet att du bygger ju muskler som väger mer, men ett tips- försök bara köra kondition i en vecka och ingen styrka. <3

Svar: Tack för dom orden 🤗🙏🏻❤️
Dock tränar jag bara kondition än så länge (löpband & spinningpass) men men nu laddar ja om 😃🕺
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback