just nu

Just nu blir de glesare och glesare mellan inläggen. Snart är jag igång igen men just nu finns de så mycket annat jag vill lägga tid på. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi, som all andra, njuter av denna försommarvärme till fullo. 
De har blivit härliga dagar med bad i poolen, altan häng hos vänner, hoppande på studsmattan och mycket glass. 
Selma har även sovit hos mormor och vi fått egentid med Vilma. Som förövrigt blivit duktig på att sova i egen säng nu. Just nu ligger hon där och sover och hon har även börjat sova middag i egen säng. Hon äter heller inte längte på nätterna. Veckor sen sist, så jag har slutat att förbereda med välling och vatten kvällen innan. Så skönt! Hon slutade vid 8 månader och Selma över året. Tack för att jag får sova på nätterna! 
Vad mer? Selma har fått förskoleplats och kommer att börja i slutet av aug på förskola tillsammans med Maja och Lucas. Blandade känslor. Men då, nästan 3 år fyllda så är hon mer än redo, de vet jag. Så glad över att få vara hemma med henne så länge <3 
Vilma hoppas jag på kunna vara hemma tills hon fyller 2 år. Så hoppas de funkar för oss med allt som ska stämma in. 
Radhusförsäljningen går allt annat än i raketfart och har tagit mycket tid. Men snart så, håller tummarna! 
Var förbi nya boendet idag och kikade in genom fönsterna, vill bara bo där nu. 
Imorgon åker hela familjen till Nyköping för att köpa nya skor till Selma. Hon behöver ett par sandaler. Ska sen försöka inte shoppa mer än så. Vill spara mig till nästa helgs Stockholms vistelse. Då är de äntligen dags för oss att bo på hotell (Chrilles 30 års present). 
En snabb uppdatering om vad som händer här just nu. Bloggar på som vanligt snart igen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback