blandat

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår spenderade vi dagen i den här lekparken precis vid skogen 👆🏻 ligger i vårt gamla område och den lekparken saknade vi  så vi gjorde ett besök. 

Imorse anlände en liten söt vas hem till mig. Får inte plats mer än nån kvist i den men jag gillar den verkligen. 
Utökat min lilla mässing sammig helt enkelt, men nu får de snart inte plats mer på de där skåpen. Tycker de är fint att samla alla saker, men nu är de nog där uppe som sagt. Eller längtar tills dagen jag kan ställa något på vardagsrums bordet dock. Mitt lilla vardagsrumsbord består bara av flottiga små barnhands- kladds fläckar. 

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Putsat all mässing har jag också roat mig med. Eller de enda jag gjort idag om jag ska vara ärlig, utöver en snabb handling på Ica. Vilma har sovit gott på soffan hela förmiddagen. Sover än, dock måste hon snart väckas. De börjar dra ihop sig för att hämta Selma på förskolan. 

(null)

Vår mysiga stund på dagen 💓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback