đŸ‘‹đŸ»

(null)

Att fĂ„ komma hem till ett dukat bord och glada barn som lĂ€ngtat efter mig/ tvĂ€rt om, Ă€r absolut en av de bĂ€sta sakerna med att ha börjat jobba lite. 
Timmarna gick undan pĂ„ jobbet idag igen, sen raka vĂ€gen hem till middag. Duscha barnen, leka en stund och lĂ€sa saga i sĂ€ngen. De var den lördagen det. 
Morgondagen ser likadan ut men börjar 12, barnen kom i sĂ€ng lite senare sĂ„ hoppas de vaknar vid 08 igen. De har de gjort tvĂ„ dagar i rad nu och jag blir sĂ„ lycklig, Ă€lskar att fĂ„ sova pĂ„ morgonen och allt efter 07 Ă€r en dröm och allt innan 07 Ă€r en mardröm haha. 

 Jag har precis kikat klart pĂ„ de 6e bachelor avsnittet, nu finns det inga mer att se. Varför kan de inte bara slĂ€ppa hela sĂ€songen pĂ„ en gĂ„ng?
Jag blir tokig av att vĂ€nta, Ă€lskar att bara plöja igenom 😅

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback