höstfärger in

Vilken shoppingdag de blev, rena rama julafton. 

Skulle köpa lådskärrar på Ikea, då Vilma drar ut varena låda just nu. Såklart hade en produkten utgått. Men jag hade turen och få ett packet av Jessica som hon inte behövde. 
Skulle även köpa en till fotpall. Blev en roströd/ rosa aktig pall. Hur fin som helst, ville plocka upp den färgen i lite nya kuddar så just nu håller jag på att vänja mitt "vit/ grå" öga med dessa mörka färger. Blev iaf väldigt ombonat, höstligt och mysigt. Den stora mörkröda kudden i mitten spar jag dock tills vi närmar oss julen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Köpte även en matchade bricka. De mesta från Mio, måste även tipsa om att just mio har utförsäljning av Omaggio prudukter. Så jag fynadade ett fat för halva priset :-) 

(null)

Butikerna har även börjar julpyntat lite smått, jag föll för detta så de har lagts undan och inväntar juletider. 

(null)

Blev de några bullar för er idag då? Här blev det visst två. Den här veckan har gått åt pipan. Skyller på ... "tjej veckan" 🤓 

(null)

(null)

Överdrivet goda kardemummabullar 😍👆🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback