korven

(null)

Den här tjejen valde en liten groda efter sitt Bvc besök idag. Idag var hon hemma från förskolan eftersom vi skulle på 3 års kontroll. 
Selma fick bla rita, vägas, mätas och allt sånt där. Duktig var hon! 
Idag är hon 95cm lång och väger 14kg. Min stora tjej! 

Idag gick vi ut en stund och lekte både i lekparken och hoppade hemma på studsmattan. 
Mer än så har vi inte gjort idag. Jag besökte dock solariet för första gången på år och dar. Inget jag älskar nu för tiden (dock måste jag erkänna att det var väldigt skönt) men något har hänt med min hy så ser bokstavligen ut som en prickigkov och har gjort ett tag. Så nu testar jag att sola bort detta. Usch mår dåligt över det. Jag tillhör inte dom som vanligtvis sminkar mig för att gå till Ica men nu kan jag knappt titta mig själv i spegeln så måste täcka, täcka, täcka. Ny omgång imorogn igen, nu måste de vända helt enklet. Har köpt nya ansiktprodukter osv. Har iaf fått nån form av utslag, de kliar till och från. 
Ser iaf ut som en 15 åring... 


(null)

(null)

(null)

Idag kom Ida med en ljusleverans. Så fina färger och de röda par jag till juletid. Så nu är skåpet fullt med nya ljus så man kan elda de också haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback