mitt i natten

Då var man hemma efter en stägning på jobbet. Inte normalt att sluta 23.15 haha. Idag jobbade jag bara extra ett par timmar ikväll, då de behövde extra personal. Annars är det bara varannan helg som gäller för min del. 
Jobbade tillsammans med Ida så de var ju lite roligt. Vi kunde samåka och så fick vi rast samtligt, sånt gillar vi! 

(null)

(null)

Just ja, på Hemtex finns min bild med på deras hemsida just nu. Så roligt!
Taggade min bild (vasen) i ett foto på instagram och de frågade om de fick lägga upp den på sin hemsida :-) 
Fortsätter att ta mycket heminredningsbilder, tycker ju som sagt att de är himla roligt. 
Men nu måste jag knoppa. Ungarna vaknar väl snart, hehe. 

(null)

Natti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback