skynda fynda

Då har jag lyckats fynda igen, denna gång med råge. Herregud kändes som jag var på Ullared. Skämdes nästan när jag fyllde både barnvagn och korg och saker under armen. Aldrig handlat så mycket leksaker på en och samma gång och kommer troligen aldrig göra det igen.
Hur som. Jag och Ida åker in till Södertälje idag för att vi fått höra att Åhléns ska stänga igen. 
Sagt och gjort. Nästan två timmar spenderade vi där inne, sen åkte vi hem. Mer tid eller pengar fanns inte till annat.
Ut kommer jag med tre fulla påsar med leksaker och lite kläder till barnen. Nu är alla julklappar klara och till 50%. Alla barnkläder och leksaker var på halva priset, så man kunde inget annat än gå bananas. 
Tipsar alla som kan att besöka, var inte utplockat när vi var där imorse men folk passade ju såklart på att shoppa loss. 

Juste vill lägga till att alla julklappar kommer inte vara från oss utan handlade en del från mamma också, tipsade henne och hon hann inte ner :-) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ska bli kul att gå igenom allt när baneren somnat. För jag minns knappt vad jag plockade på mig. 

Nu ska detta gömmas och sen inväntas på att få bli klappar och placeras under grannen. Snacka om att vi är ute i god tid i år. Även en fars dag present inhandlandes. Fyra par Happy socks (Chrilles favorit strumpor) och en mössa. Även de till halva priset. 

Till mig, blev de några ljus. Älskar dessa långa, smala ljus. Skulle vilja ha i fler färger :-) 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback