snart helg igen

Ett litet inlägg innan läggdags. 

Redan fredag imorgon. Den här veckan har gått galet fort. Var ju nyss helg. Hoppas helgen inte går lika fort. Gäller ju att ta vara på dom lite extra nu när jag börjat jobba varannan helg. 

Helgens planer består av ett frisörbesök för min del. Ska slinga mig på lördag förmiddag, tror de blir en klippning också även om de inte behövs. Trivs bra i de korta och de har ändå växt en bit sen jag klippte av de. 
Vi får även besök och de lutar åt att de sover över, för att inte glömma söndagens mammaträff. Så full planerad helg med roliga saker för vår del. 

Imorgon ska vi till öppna förskolan i vanlig ordning på fredagar. Sen ska vi handla inför lördagens gäster osv, innan man dyker ner i soffan och tar fredagsmys.  

Dags att sova nu. Har legat uppe och tittat på Whalgrens värld. Tog igen två avsnitt, lika roligt varje gång! 

(null)

Idag stekte jag och Selma pannkakor till en hel skolklass. Perfekt att frysa in och ta fram när de ska ätas pannkakor helt enkelt. 

Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback