fredag!!

Igår somnade jag under nattningen. Fullt medveten om att jag inte ens borstat tänderna när jag vaknade till en stund senare. Men sov vidare. Så himla skönt och välbehövligt! 

Idag är det fredag och jag ser fram emot att få ta mig ett glas och äta typ tacos? Vi ska gå och handla sen, dagens to do hemma idag, hehe. Sen får vi se mer vad vi hittar på. 
Just nu sitter vi i soffan och tittar på barnkanalen, gjort de i en timma nu ungefär. Båda barnen sitter stilla och tittar i soffan. Skönt 🙌🏻 
Snart ner och äta frukost! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår gick vi till lekparken efter förskolan. Den stora lekparken ligger precis i anslutning så finns lixom inga ursäkter till att inte besöka. 
Sen hem för att vispa grädde till pannkakorna jag ställe mig och stekte på förmiddagen. Som en riktig pensionär. Vilma sov middag i 2.5 timma jag kände mig rastlös och förberedde för kvällens middag redan innan lunchtid haha. Skönt dock att bara värma upp tills senare. 

Trevlig fredag på er 🍷🤗🌮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback