Hej igen!

Hej igen!

Okej, det blev ingen resa till Rhodos. tuvärr!
Den var redan bokad och skulle vi ta en annan dit, så skulle det bli på tok för tyrt!
Men det gör inget, eftersom att vi nu har bokat en resa till Alanya istället:D
Den 16 aug, bär det av. Kommer att bli grymt, det känner jag på mig. Känns as skönt att det verkligen blir av.

Imorgon är det fredag, vilket innebär min sista jobbdag (för den här veckan) sedan har jag endast 1 vecka kvar. Tänk vad snabbt 5 veckor har gått. Direkt därefter så börjar alla mina kölektioner, som håller på i ca 3 veckor. Sedan den 29 aug, så ska jag skriva mitt teoriprov osv. Känns skönt att ha tagit tag i allt sånnt, innan skolan börjar igen för att då blir det tungt att orka med allt.
Imorgon ska jag även åka gocart med "familjen" mf.  sedan ska vi ut och äta på barollo:)
Sen på lördag så ska jag ut med Chrilles mammas båt, så hoppas verkligen att det blir fint väder så man kan ligga och sola lite på däck. Om inte, så åker jag och Chrille upp till Sthlm och går på bio och käkar, kanske blir det lite shopping också? så min helg kommer att bli bra i vilket fall som hellst.

Det ska inte bli så fel att åka till Alanya heller.....

  


Och bo på det här hotellet....

  

Jag har faktist varit där för ca. 3 år sedan med pappa, lille bror, hanns tjej och hennes dotter Mirelle.
 


Där vi bla. tog fina bilder vid sol nedgången

 

                                                       Jag jocke mirelle                                                                                    posearn



(oj, hittade visst inlägget, så nu är jag inte så agressiv längre) utan Im happy, veerrry happy!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback