Kanin kaffe och sånnt

Usch vad seg jag är. Skulle kunna somna här och nu. Men det har jag inte tid med, väskan ska packas och jag ska plugga klart. Suck, säger jag bara! Tänk om jag bara fick krypa ner i sängen och slummra in.
Nix pix, imorgon bitti är det körskola som gäller. Hem till Chrille efter det. Forstätta plugga på spa provet i ca 2 timmar, sen blir det en prommenad till sydoolen, för att ha lektion. Efter det, ska jag tbx till Chrille igen. Vi ska storhandla på willys, bara så ni vet. Sen ska vi bara mysa. Han har jobbat natt hela helgen så vi har inte setts sen i fredags, så nu längtar jag efter honom, lite grann iaf. Han ska tydligen lära mig att dricka kaffe imorgon också. Ska bli kul att se hur det går, jag som inte änns tycker om té.

Fan, vad impad jag skulle bli om han gjorde sånnt härnt kaffe.
 Skulle ju passa kanin Linn utmärkt ju!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback