Det luktar bacon i hela lägenheten

Tror inte mina ögon när jag kollar på klockan. Den är bara 11 och jag har redan gjort matlådor, städat och diskat. Det lönar sig att gå upp i tid. Nu ska jag belöna mig med ett varmt bad hos Chrille, sen Paradise och Andra avenyn på det. Vi hörs!

Ps. Bara för att jag är så snäll tänkte jag dela med mig av min super enkla maträtt, till dig med dålig fantasi precis som jag.

Allt du behöver göra är att kocka det här. (Godast med färsk broccoli och stor pasta)

  &

Stek sen det här. Jag köpte färdig tränad bacon och stekte de små fyrkanterna tills det var stenhårda och nästan svarta. Annars smakar baccon skit.


Efter det tillsätter du det här, precis som det är. Och rör om allting i en stor skål.



Smakligmåltid!

Det här var första gången jag gjorde den här maträtten med bacon annars brukar jag alltid köra med kyckling, det är ännu godare.




Kommentarer
Postat av: Ida

freeestigt gottis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback