Fullt upp

Tusan vad trött jag är! Somnade nästan på Spa lektionen och på bussen. Nu är jag i alla fall hemma, planen var att jag skulle packa ihop lite kläder och sedan åka hem till Chrille. Men jag tror faktist inte att jag orkar det längre. Ska nog bara stanna hemma och fortsätta rensa på mitt rum, rätt kul när man väl kommer igång. Och alltid hittar man något kul, något som man glömt bort att man har. Ja, ni hajar!

Kvällens planer:

*göra rent akvariet (som jag fortfarande inte gjort än)
*rensa små lådor och slänga alla onödigt papper och prylar som jag samlat på mig
*Städa med andra ord
*vika om alla mina kläder som jag tryckt in i en låda
*damsuga
*bädda rent
*duscha
*sova

Hmm... jag tror inte att jag skulle hinna åka till Chrille ikväll i alla fall. Det här lär ju ta mig hela kvällen.
TUR att jag inte börjar förns klockan 12 imorgon:)

Hoppas att min den där "sov saken" kommer fram när jag städar, tänkte att den kunde vara bra att ta med sig på flyget. Haha, jag är så rolig som redan börjar planera vad ja ska ta med mig, det är ju lixom ett halvår kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback