Det har varit en lååång dag!

Jag kan inte fatta, imorgon tar jag STUDENTEN! Helt galet. Synd bara att det ska bli kasst väder, men jag känner ändå att det inte ska få hindra min dag. Jag hoppas och tror inte att jag kommer att bry mig, jag kommer att ha så sjukt kul.
Hela dagen har jag haft fullt upp.

*Skola- efter skolan gjorde jag ett arbete och lämnade in
*Stan- med Elin vi inhandlade lite små saker som vi måste ha tills imorgon
*Mat- svängde förbi kolgrillen och åkte hem till mig
*Musik- fixade med all musik som vi ska ha till flaket, laddade ner och planerade, tog sjukt lång tid
Maxi- åkte till ica maxi och köpte fynd till flaket. balonger mm
*Flaket- åkte hem till henne hämtade björkris, som åkte av två gånger på vägen. Sedan åkte vi till killen som ska köra flaket och lämnade allt och betalade honom. *fett bra tim penning* jag ska nog också bli flak körare
*Hem till mig igen- fixa klart de sista med musiken, eftersom vi aldrig hann klart
*Sola- klockan 22.30 hann vi äntligen sola


Nu sitter jag här och andas ut! men är ändå inte klar, måste måla naglarna, raka benen och packa ihop allting. Imorgon ringer klockan 05.30. Sen är det bara att gå loss..... ÅÅÅH vad jag längtaaaaar. Kameran är med mig hela dagen, så bilder kommer att läggas ut fram mot helgen. Nu är det dags att sätta lite fart, så att jag kommer i säng någon gång. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback