En gammal far

Hela dagen har spenderats tillsammans med Anna och Alva. Vi har varit på stan, lunchat och letat efter en present till pappa som fyllt 50 år *oldie* och vi ska dit på fredag. Efter stan gick vi hem till mig, åt mat och bara värmde oss. Höll på att frysa ihjäl på stan. Hur ska jag klara sälen? Eller.. inga problem med täckbrallor osv, inga lack leggins där inte. Aldrig mer!!! Det kändes som att jag gick med bara ben, det värmde inte för fem korv öre.

Nu kom jag nyss ur duschen, ska tydligen ut en sväng ikväll. Vill inte ut i kylan ju, men det blir ändå lugna puckar.. funderar på att göra som Malin, ta bilen ner på stan. *varmt*


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag gumman!

-21 stod det på termometern när jag åkte hem!!!! På med termobyxorna om du ska ner på stan ikväll! :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback