årsresume


Januari
Här började jag och prov träna på world class och där med började jag också äta nyttigare och shoppade på mig lite nya träningskläder.

Feberuari
Efter en hemsk vinter med massa minus grader så sålde jag äntligen min bil. Den vägrade att starta flera gånger och jag kom ofta för sent till jobbet. Dörrarna frös fast och värmen fungerade knappt, listan kan göras lång. Utom bil försäljningen så var det en del festande. Carro hade bla sin sommarfest och alla tjejor var solarie-bruna och bar klänningar och lyssnade på sommar musik.




Mars
Fortsatte att träna flera gånger i veckan och shoppade på mig ännu mer träningskläder. Skorna fick jag av mamma när vi var på en shopping runda i Skärholmen. Köpte även ett par converse skor för första gången i mitt liv, köpte Elsas värld boken som jag blev lite besatt av (båda böckerna). Efter några veckors buss åkande blev jag äntligen med bil igen och den här gången till en 1000 gånger bättre sådan.
Och den blev även en hel del hemma/för & efter fester hemma hos mig och Chrille!

April
Det blev vår och jag solade i mitt vardagsrums förnster och käkade en del isglass och tog några promenader.


Jag köpte den här virkade toppen från h&m som jag älskade och använde flitigt.
bla. På Emmas 21 års fest med amerikanskt tema (forever 21) en väldigt lyckad kväll :-)

Maj
Wc bjöd in alla medlemmar på fest på 550, jag och Chrille bjöd in Hanna & Emma + deras respektive på drink kväll. Och utom det så blev det några lata dagar i solen och lite träning på det.
Åkte även på en härlig vagel under ögat och ville bara stanna hemma i sängen.

Juni
Det blev några soltimmar i dalparken. Firade Jockes student, åkte till Mallorca tillsammans med mamma & Jocke och så midsommar firade hemma hos Malin. Där jag hade på mig min lilvs första långklänning som jag köpte i Mallorca.

Juli
Gick på semester i tre veckor, njöt av sommaren, var på en mysig sommar/födelsedags fest för Ida och köpte på mig ännu fler lång klänningar.





Och så för att inte glömma, vår resa till...

Augusti
Den här månaden skulle vi flytta så jag gjorde inte så mycket annat än att shoppa inrednings prylar och packade och rensade och slängde och städade och... fixade och donade!
Just ja, började ju skolan i slutet av Aug. också. Var tvungen att ta en "dagens" på första skoldagen såklart.

September
Flyttade in i slutet av Augusti och fyllde år i samma veva. Så firade mig lite i September och fick en jätte fin plånbok av Malin & Ida som jag använder dagligen. Lika så min fina västa från Åhlens som jag köpte och det var ett väldigt bra kap! Även om det var rörigt vid flytten och tills allt var klart så njöt jag varje sekund av att äntligen ha balkong för första gången i mitt liv (sen jag flyttat hemifrån). Annara kämpade jag och Chrille på med att få fint hemma och målade om hela lägenheten.

Oktober
Här var det tydligen så varmt så man kunde gå med bara tshirt och även första gången jag plockar svamp (i vuxen ålder) utom det så åkte jag på en sån där härlig vagel i ögat (igen). Inte nog med detta så blev Malin ögare till en jätte fin lägenhet. Om drygt en månad så blir det inflyttning!

November
"jul pyntet" åkte fram tidigt. Jag letade som en galning att ha på mig något till nyår. Hittade en klänning som jag blev kär i, men som alltid var slut. Tills jag en dag lyckas beställa hem en och det visar sig sen att den inte alls var bra... gjorde också mitt livs första tradera köp (fynd) då jag "vann" auktionen över en jacka jag dreglat lite över. Så jag var glad ändå! Juste... gjorde också en liten spontal road trip tillsammans med Emma, Malin, Hanna och Fanny till Gävle för att hälsa på Sofie, Madde och Christin!

December
Ja, här är vi nu och ja! Jag fick köket omkaklat, blev med ett skrivbord, hittade äntligen något att ha på mig till nyår (ned till iaf), fick punka på däcket, upptäckte chai latten, firade jul & juldagen. Och det bästa av allt.. blev moster till lilla fina Noel!

Kommentarer
Postat av: Christin

Åh vilket roligt inlägg gumman, fastnade totalt :)

Postat av: Linn

Kul att höra! Det tog sin tid att pyssla ihop:)

2011-12-29 @ 12:26:49
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt! Kul med alla bilder!! :)

Snart börjar ett nytt år som vi ska göra till det bästa!

2011-12-30 @ 20:27:25
URL: http://whippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback