Tröttsamt

De är tungt att gå till jobbet nu. Är inne på min 12:de dag imorgon och innan de har jag jobbat ungefär 6 dagar i stäck, sen ledig en osv. Men nu är de bara imorgon kvar öppning till 3, sen är jag ledig i två dagar. Jobba 3 till och en veckas semester. Ursäkta mitt tjat, men de ska bli helt underbart. Idag åkte jag som sagt hem till Anna efter jobbet, var där ett tag innan vi åkte hem till mamma och fikade. Stannade kvar på en sen middag och slingade hennes hår också, kom hem för ett tag sen. Blir en tidig kväll för min del. Trött, pollen allergisk, hostar, gick upp tidigt imorse, sov dåligt i natt, vaknade till och från. Bla. då jag hör Torsten stå och spy på sovrumms golvet och en annan gång då min kudde är full med näsbold (snöt sönder min innan jag gick och la mig). Näe, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och istället ta lite hostmedicin som jag fick av mamma och sen sova. Måste vara pigg till imorgon då de inte bara är jobb, utan även student mottagning för min kusin efter de :-)

En bild på Annas paket som hon fick idag, i brist på andra. Innehöll iaf, en stor rosa kakburk, bak tillbehör, muffinsformar och två köks handdukar med cupcakes på. För er som är nyfikna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar verkligen den där burken!! Tack!!! Mys o ses. Nästa gång tar vi det hos dig så Torsten får vara med, bara han inte spyr förståss..

Kraaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback