längtan och klädångest

Nu är det drygt två veckor kvar till London. Jag tycker att dagarna går alldeles för långsamt och skulle gärna vilja spola fram tiden. 
Just nu så är jag inte sugen på att göra någonting. Det spelar ingen roll om jag är ledig eller om jag jobbar. Vill bara att dagarna ska gå! 
Har ingen lust att hitta på något speciellt, vill inte göra av med pengar. 
Ja, typ så tråkig är jag nu. 
Även om det bara blir ett besök över två dagar så ska de bli så kul och skönt att få lite miljö ombyte. Ska bli kul att få spendera pengar. Mitt "mål" är att göra av med varenda krona. Haha, eller hoppas på att komma hem med en massa nytt. Frågan är bara hur jag ska få plats. Finns inte utrymme för en tröja till egentligen... 

Borde jag göra en rensning innan resan kanske? För just nu är det proppfullt överallt... 

Kommentarer
Postat av: Christin

Spara varenda krona, det kommer vara sjukt värt det i London sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback