godnatt

Här har jag legat typ hela kvällen. Klåda i handflatorna (finns det störigate ställen att ha klåda på än i handflator och fotsulor?) och halsbränna från helvetet. Någon av er som har bra tips mot halsbränna? 
Chrille kom hem från jobbet här för en liten stund sen. Ska snart gå och lägga mig, kan då sova gott. Alltid speciellt att lägga sig själv i ett nytt hem. Kommer ta ett tag att vänja sig. Även om jag trivs hur bra som helst. 

Jag och lilla magen som vilar oss på soffan. Snart går vi in i vecka 35 och det känns som ytterligare en milstolpe, bara fem veckor kvar till bf. 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det finns väl något recept fritt mot halsbränna? Får man ta det vid graviditet? Alltså ja läääängtar så tills selmis kommer 😍❤️

2015-08-20 @ 08:26:32
Postat av: Linn

Jag tar samarin, en påse om dagen men de räcker inte. Har provat att dricka mjölk, funkar en stund 😊
😘👶😬 jag med!!! Nedräkning nu 🕠🕔🕟🕓🕞

2015-08-20 @ 09:49:43
Postat av: Sofie

Jag är bäst på att bota halsbränna; om du inte får ta Rennie (receptfritt) så ät kall yoghurt och sitta upp för då åker magsyran (uäääääh) tillbaka ner! För mig funkar Bubbelvatten också fast än många säger att det är kolsyra som kan orsaka halsbränna hehe.. banan funkar också.

2015-08-20 @ 18:02:38
Postat av: Linn

Tack sofie👍💃 ska testa allt 😎👍👋😬😊

2015-08-21 @ 09:44:30
Postat av: Ida

Filmjölk var det enda som fungerade för mig😃 prova!

2015-08-21 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback