längtan

Ligger och kikar tillbaka på gamla inlägg här i bloggen från i somras. 
Längtar verkligen efter vår och sommar. Torr asfalt, tunna jackor, öppna skor, ljust ute och värme. 
Men nu är det inte allt för lång tid kvar tills våren är här. 
Och inte heller allt för lång tid kvar tills mamma och jag åker till Grekland. Hela 78 dagar för att vara exakt. Snart dags att ansöka om en semester vecka också. Vad lyxigt det känns att faktiskt få semester så pass tidigt. Det bästa är att jag har ett par sparade semester dagar så behöver inte nalla från de nya. 
Hur som, nu är det dags för mig att göra mig ordning och åka och jobba. Har min "helvetes helg" framför mig. Hatar denna lördag (12-20) men och andra sidan är det då jag tjänar som bäst. Bara att gilla läget :-) och tänka på andra roliga saker som komma skall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback