"jag är en tjejpappa"

Fredagkväll och vi har precis ätit middag. Idag blev de kött, hasselbackspotatis och grönpepparsås. Så gott de är. 

Snart åker glassen fram men de blir när Selma somnat. 
Den här dagen gick jätte fort. Vi var och handlade och de tog hela dagen. Fyllde nästan två vagnar. Japp, vi har börjat handla med två kundvagnar haha. Känns som familjen annorlunda som är ute och storhandlar, men så var de bara vi. 
Blev även lite Mio shopping, fick en generös kupong här om dagen som jag ville utnyttja. De blev en stor härlig badrumsmatta till lilla toan och nya handdukar. En filt som jag inte kunde motstå till bebisen, tänkte att den skulle bli fin i liggdelen med den grå sufletten, he he he. Chrille ville att vi skulle köpa kudden också så den får väl ligga i vaggan sen. Så nu är alltså bebisens första saker inhandlade :-) 
Föresten så fanns filt och kudde även i rosa som han först tyckte vi skulle ta. Han är stensäker på att de är en lillasyster. Lika säker som han var att Selma var just Selma. Han säger att han är en tjejpappa. Får se om hans magkänsla har rätt även denna gång. 


Kommentarer
Postat av: Murris

Klart det blir en flicka, jag E oxå bombsäker 🎀👍🏼🦋🌼

Svar: Snart vet vi 😎🙌🏻😁😘
Linn

2017-02-24 @ 20:03:59
Postat av: iidiis

its a boy :)

Svar: Nisse 🙌🏻😎
Linn

2017-02-24 @ 22:18:32
Postat av: Christin

Jag tror också att det blir en flicka 💝 Spännande när C säger att han är en flickpappa för jag är stensäker på att jag bara kommer få pojkar 😀 // pojkmamman 😂💙

Svar: Haha ni har alltså den känslan i kroppen. Jag är kluven, även om de just nu lutar mest åt tjej. Men de går upp och ner. Egentligen är de så spännande att inte veta, men vi är på tok för nyfikna att inte ta reda på de heller 😅😁☺️
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback