förskola

(null)

(null)

(null)

Just nu lagas de mat här hemma. Selma hjälper Chrille i köket. Ikväll har jag bokat in mig på ett spinning pass mellan 19.00-20.00 så håller på att ladda inför dess. Just nu lockar de kanske inte allt för mycket men de är ju alltid skönt när man är på plats. 

Igår uppdaterade jag inte här, hade fullt upp med båda barnen hela dagen eftesom Chrille jobbade långpass och natten. 
Gårdagen spenderade vi iaf på öppna förskolan och stannade till på barnbutiken påväg hem. Köpte klänning och en rosett (hårspänne till Selma). 
Igår sökte vi föresten förskoleplats. Lite blandade känslor men jag tror de blir bra, annars har vi faktiskt möjlighet att tacka nej eftesom jag fortfarande kommer vara hemma. Tanken är att Selma ska börja, i början av nästa år och kommer att vara två år och fyra månader gamal. Känns som vi har kommit dit att jag tror hon kommer ha väldigt kul där ett par timmar i veckan. Håller tummarna på att hon och Lucas kommer in på samma förskola nu bara! 

(null)

Denna klänning fanns även i mörkblått med ugglor på, har en känsla av att de kanske kan få bli en sån också. Så fin, varm och bra nu i vintertid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback