yes

(null)

(null)

(null)

Idag fick vi lite gjort hemma, städat och tvättat sen gick vi ut på en promenad. Äntligen kom vi ut på vår mils runda igen. Dock tog de stopp efter ett tag och (skit) vagnen tog sig varken fram eller bak så jag fick gå baklänges och sen dra den på två hjul för att komma fram genom snön. Är ingen vagn att rekomendera i snö och terräng, annars nöjd hehe. 
Hemma igen frågade någon efter pannkakor så jag ställde mig och stekte si dådär en 20 stycken. Nu finns de. Råkade äta jag med, jag ä l s k a r pannkakor. 
Resten av dagen bäddade vi ner oss i vår säng och läste ungefär en miljon böcker. "Nej mamma annan bok" så vi hann plöja igenom ett gäng. 
Ikväll var de även dags för viktväktar möte och vägning och den här veckan visade vågen minus (jippi). 
-0.8kg denna vecka och jag är tok nöjd. Bara 2hekto kvar till dom där -20kg som jag längtat efter, ska bara försöka att inte plussa igen så är jag bokstavligen snart där. Totalt -19.8kg just nu. Känns fantastiskt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback