äntligen fredag

Idag har vi besökt öppnaförskolan. Så efterlängtat av Selma. Hon ville tillbaka imorogn med men hon får vänta tills nästa fredag 😅  
Så kul nu när även Vilma har blivit så stor och också har utbyte av en sån aktivitet. 

(null)

(null)

(null)

Idag har vi vart själva hela dagen lång. Chrille är på arter work så kom inte hem emellan. 
Skönt att barnen somnade tidigt då tycker jag. Selma redan 18.20 och Vilma en timma där efter. 
Vi har även hunnit med en promenad till affären för att köpa fredagsmys. Selma ville ha vindruvor och jordgubbar. De fick dom mysa med framför en film efter badet i soffan. 
Jag köpte en fryspizza och polly, kanske borde hållit mig till frukten jag med dock hehe. 
Nu sitter jag parkerad framför tvn med ett glas rött och inväntar idol som börjar när som. 

Trevlig helg på er :-) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback