April, april!

din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill. Haha det var säkert inte bara jag som sa så när jag var liten?

Nu har jag rätt ont i fossingarna, efter att ha sprungit runt på stan i flera timmar. Hittade en del, men så typiskt mig att bara köpa utan att prova plaggen först. Så nu måste jag ner på stan imorgon igen för att lämna tbx en klänning/ linne och byta en annan klänning till en mindre st. Aja får skylla mig själv helt enkelt.
Nu måste jag sätta igång med pluggandet, har as mkt o göra. Eller så kanske ja ska strunta i det och vara "sjuk" imorgon........ näe, inte så bra kanske. Men jag har ju o andra sidan rätt ont i halsen. Hhih!

BYEBYE LINGON PAJJ!

PS. det var fint väder ute idag och det gör mig glaaaaaa! tralalala laaa!!!!!

image129 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback