God morgon

Idag måste jag städa mitt rum som fortfarande inte gjorts. Men idag ska jag ta mitt förnuft till fånga och ta tag i den biten.
Jag har lixom kommit fram till att livet inte alltid kan vara så kul ändå.
Sen hade jag faktist tänkt att besöka nykvarns solarium, för första gången in my life. Eller är det kanske lite onödigt när jag ska till Turkiet på lördag?
Hmm... det tåls att tänka egenom.
Sen hade jag även tänkt att besöka icas godis hyllor, men nu när jag tänker efter så är jag inte så sugen längre.
Men en sak som är säkert, är att jag måste röra på fläsket idag. Hade tänkt att ta en lång prommis, med mig själv. Rätt tråkigt.... att gå själv alltså. Men ändå skönt :)
Ja så får det bli, sen kommer min Chrille till mig. Fast det är ju ikväll och nu är det typ "morgon" så det är ett tag kvar tills dess.

Nu ska jag ut och besöka liten som har blivit stor...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback