Dags att stänga av datorn

Nu ska jag mova mitt as från stolen till sängen, där jag ska fortsätta att plugga= Läsa bok!
Just nu längtar jag bara till helgen, hehe! Speciellt tills på fredag. Eftersom att då är jag ledig (men det är jag ju varje fre) Men iaf, det innebär att jag får sova ut.. hur länge jag vill. Medans alla andra går i skolan, respektive jobb. Vilket känns extra bra. Men sen på kvällen ska jag först hem till Alexandra som fyller 20 år, på fika! Och efter det så kommer Anna och hämtar mig. Jag ska sova i hennes nya fina lya i Kallfors, vi ska (självklart) kolla Idol finalen, svulla god saker och mycket mer. Så det ser jag fram imot! Men det är inte rikigt fredag än, så jag får vänta nåra dagar till. Men det går nog snabt, det brukar det iaf göra. Puss och god natt!

Ps. jag hatar att sova själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback