God jul

Ikväll har jag och min fam. försökt oss på lite rim. Jätte mysigt framför uppesittar kvällen med lotter, julgodis och massa tända ljus. Men vi är väldigt kassa på att komma på rim, så att vi snodde nästan alla från internet. Det är väldigt tråkigt tycker jag, det vore bättre om man kommit på rimmen själv och lixom ansträngt sig lite. Istället för att bara söka på "strumpa" sen kommer det upp flera strump rim. Men eftersom att jag är så bra, så var jag den ända som kom på min egna rim, bortsätt från några då. Som jag snodde, men faktist gjorde om lite. Lite hjälp på traven är faktist inte fel.
Nu hade jag tänkt att sova, det känns som att jag har växt verk i benen efter att jag gått så mycket idag. Missade ju även bussen från Chrille till Centralen idag, så det var ju bara att gå dit ner också.
Föresten, kl är över 12. Vilket innebär att det är den 24 dec nu dvs. Julafton. Så då är det ju bara för mig att säga GOD JUL:)

Kommentarer
Postat av: Anna

God jul gumman! =)

2008-12-24 @ 12:38:59
Postat av: Linn

God jul på dig med :)

2008-12-26 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback