Hur lyckas han?

Nu är jag hemma hos Chrille igen, efter att ha följt med Malin och hennes mamma på jakt efter en kamera. Men det blev ingen, även fast vi åkte upp till Heron och kollade där. Men nu har hon iaf bestämt sig för vilken, men hann inte åka tbx till moraberg och köpa den. Så ja anntar att hon ska göra det imorgon. Aja...
Igår var blev det iaf utgång och det blev en lyckad kväll måste jag säga=) Men det som var bäst på hela kvällen tror jag var när jag och Malin kom hem till Chrille, med en varsin låda med pommes! Det var så himla skönt att få komma hem, ta av sig de för små skorna och sen bara äta.
Sen var min kille rätt rolig också när han kom hem, föresten hur lyckas han bli utslängd från AXA när det är 2000 pers där inne? Han av alla människor.. självklart! Plus att han går hem från Scaniarinken till Grusåsen det är rätt strongt gjort måste jag säga. Specillet för att vara i det där skicket också.
Nu ser det ut som skit här hemma, så jag håller på att städa lite. Måste bla. fixa till hans lilla julgran som han hade ner igår. Den står framför ballkong dörren och så skulle han öppna den igår, så jag säger till honom att öppna försiktit. Jo, visst! Han sliter upp dörren och alla julgrans kulor ramlar av och flyger åt alla håll och kanter och Malin as garva såklart. Så jag hade tänkt att börja med att fixa till granen. Fast jag vet att han borde göra de, men han gav mig faktist en Ipod i julklapp så jag tänkte lixom att jag kan göra det iaf.
Så blir han glad när han kommer hem från sin bandy cup, undra hur det slutar för killarna föresten? Tror inte att det går så bra, sist jag pratade med honom sa han att han inte änns såg bollen?! Hmm....

 
Ja, så här fin och prydlig var granen faktist en gång i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback