Helgens planer

Körskola imorgon bitti. Efter det möter jag upp Malin (Spettan) vi ska åka hem till mig, vänta på Ida. Sen ska vi mysa till det med Vin, bubbelbad och musik. Längtar verkligen, ska bli super skönt!
På lördagen ska jag troligtvis ut, Ja så blir det nog. Med Elin och Matilda! Det ska också bli kul... :)
Och på söndagen blir det väl anntagligen lugna puckar, väldigt lugna puckar!
Kan nog inte bli så mycket bättre, tror jag!


Två bilder på mig och Ida för nån helg sen på Olareys. (Jo, jag tycker fakstist om öl även fast det inte ser ut som det)

 

Kommentarer
Postat av: Ida Engren

shiiiiitttttttttt treend

Postat av: Anonym

Otroligt treeend// LINN

2008-10-11 @ 01:18:01
URL: http://linnsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback