kort, kort!

Idag hade jag på mig en kort, blommig volang kjol från HM. Egentligen är den väldigt sommrig, men till ett par lite tjockare strumpisar och vita gympaskor eller stövlar tycker jag att det funkar nu i höst med.
Men det tyckte inte mamma. För att med denna lilla kjol gjorde jag tydligen ingen bra intryck när jag skulle söka jobb.
"men Linn, det där ser för utmanade ut" efter att ha pratat med en kille på Lidl, vänder jag mig om. Och mamma ser hur han glor. Så säger hon "Han kollade bara på din lilla kjol" Va bra, tänkte jag, då kanske jag får jobbet. HAha! Men efter det besöket var det bara att åka hem till Chrille och dra på sig ett par jeans, för att senan söka vidare.
Jaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback