Suck

Irriterad!
Okej, orkar egentligen inte skriva så mycket just nu. Eftersom min förbaskade huvudverk inte gått över än. Men kl 4 ringer en förbannad mamma till mig. Då hon nyss pratat med min körskolelärare. Och jag hade tydligen en körlektion idag, vilket jag inte alls hade en blekaste aning om. Men så var det iaf, och vad gjorde jag då? Jo, jag låg i sängen med Chrille och kollade på Klassfesten. Så hon plockade upp mig och vi körde direkt mot körskolan. Jag fick köra i 25 min, som enentligen då skulle vara 70 min. Och nu över till det roliga. Jag måste pröjsa mamma 350 kr. Jippi! Hade jag inte hunnit köra i dom där 25 minutrerna så hade jag fått betalat 700 kr, så jag får väl trösta mig med det?
Åh, det gör mig på dåligt humör, mitt huvud gör mig på dåligt humör, mitt matteomprov imorgon gör mig på skit dåligt humör.
Bajs bajs!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback