Bil tvättarn!

Nu har jag tvättat klart mammas bil, det har typ tagit mig två timmar. As jobbigt var det. Jag damsög den, torkade innuti, tvättade mattorna, svabbade, rengjorde och tvättade fönstrerna med fönsterputs. Så nu är den som ny och jag är helt slut. Hehe!
Ska strax hoppa in i duschen (föresten, undra varför man säger så? hoppa in i.... ) Tar om det där, jag ska strax gå in i duschen. Sen fixa mig och åka in till stan, där jag ska möta Anna panna!
Chrille har fortfarande inte vaknat, trååk! Och klockan är snart halv två. Fattar inte hur man kan sova så länge?

Jussde, satte ju ut kaninerna i uteburen. Måste ta in dom nu. Det skulle ju vara förfärligt om jag glömde dom små liven där ute.


Kommentarer
Postat av: ida engren

tvättar du lottiz bil gratis, för o va snäll lr?:D

Postat av: linn

ja det gör jag. det var som ett tack för att hon övningskör och pröjsar mitt körkort med mera. hehe:)

2008-09-13 @ 23:24:52
Postat av: Ida

Hehe det var så lite så darling! Vi ses imorgon, powerwalk!!

2008-09-14 @ 00:09:01
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback