Blandat

Dags att sova, imorgon ska jag göra ännu mer vuxna ärenden:
*Gå till privatägarna till lägeneten och fixa lite saker.
*Ringa till C-sam och skaffa berdband
*Skicka iväg mitt körkorts papper- så jag får ett nytt körkort... i år tack!


Sen är det dags att jobba. Ska försöka orka med att sola också hade jag tänkt innan allt.
Tänk vad snabbt all färg försvinner. Där låg man och pressade i timmar varje dag i två veckor. Och färgen är borta på lätt en vecka. Så tråkigt, därför tänkte jag försöka hålla kvar lite med hjälv av canser strålarna. Inte bra! Men pallar inte bli en blekis- inte redan i varje fall.

Och på tal och sol, så kan jag visa lite bilder från Rhodos. Jag har inte ens lagt upp alla bilder på datorn än, vad är detta? Skärpning! Aja, här kommer ett par st i alla fall...

Jag i gamla stan!

Ida på ballkongen!

På väg ut från gamla stan såg vi en båt, som lös och såg helt magisk ut. En båt full med snäckor. Kändes som att man gick in i en snäck värld! Höhö

Malin väntar på maten på en resturang i gamla stan. *nöjd*

Ida lekte strandsatt val på faleraki stranden, eller vad den nu hette.

Gamla vanliga innan utgång. Ett par gals på ballkongen och musik. Eller varför inte bussen? Malin blev alltid lika glad när hon fick "gå av". Haha! - Va? Äntligen *PLING* Nu går jag av!

Vi baa kör!

Eh? ja! Hur tänkte du nu, lille Länäs hjärna?

Ångrar verkligen starkt att jag inte köpte ett par sånna härn. Gör inte ni de tjejer? :(

Änzy&Spättan posar i gamla satan!

Kom ingen.... lite snabbare nästa gång!

HA! Nu får du igen för att du la upp bilden med burgaren på fejjan! Det är en godis i näsan hon har. Om någon undrar!

Älskade pooool!

Jag tror alltid att jag är så lång så att jag är tvungen att böja mig ner så jag ser kiss nödig ut. Det måste jag sluta med!
Här är vi i varje fall på väg UT!!!!

På gatorna i gamla stan var det fullt med sånn härn sten. Tänkt vad jobbig att lägga så mycket och plocka all sten i hela stan. Skit jobbig att gå på var det också.

Han skrämde skiten ur mig!!!

Taggade...?

Det spelade ingen roll hur trött eller sliten man var på morgonen. Vi gick upp kl halv tio varje dag. Åt frulle och fick ut och solade. Jag menar man kan ju faktist sola och sova på samma gång. Eller varför inte sova och bada på samma gång? Funkar ju det med, i alla fall i barn poolen!

Inte konstigt att man blev sliten. Här är vi på väg till frukosten kl sju på morgonen. Direkt efter krogen. Fast vi var bara upp på rummet först och böt om, för så här gick vi inte ut. Tack och lov!

Njuter av vår fina havs utsikt. Av vårt fina läge. Av att vi bodde högs upp. Men mest av allt... att vi inte betalade för det. För havs utsikten alltså. Stig Myra där emot (en dansk kille från hotellet) Ja han hette faktist så. Stig Myra! Han hade betalt för havs utsikt men fick ingen. *Tyckte grymt synd om Stig Myra*

Då var det dags för en till......

Det kommer mera...
Deeeet kooomer mera. trala laaa det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: ida

Den va MYCKET fin bilden, den påmig alltså! Stig Myra va nöörsk, remember? Hahaha strandad val, wihuu!

Postat av: Lääään

HAha! Ups! Sorry Stig Myra! Men samma sak, juu typ i alla fall.

Mycket fin val!!!!!!!!!!

2009-08-26 @ 16:54:39
Postat av: Lääään

HAha! Ups! Sorry Stig Myra! Men samma sak, juu typ i alla fall.

Mycket fin val!!!!!!!!!!

2009-08-26 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback