Trött mössan

Finns inga ord som bekriver hur underbart det var att komma hem igår. Efter att ha både jobbat och partajat hela helgen samt gått upp jävligt tidigit så mådde jag ju sådär igår efter jobbet. Var så trött att jag inte ens orkade skriva några rader på bloggen. Utan jag låg och tittade på alla Paradise hotel avsnitt samt ett andra avenyn avsnitt innan jag slockande igår. Satte mobilen på ljudlös och sov ut tills jag vaknade imorse, helt undeeerbart:-)
Vid 12 gick jag upp och gjorde lite nytta. Böt vatten till firrarna, tog äntligen tag i monsterdisken och böt gardiner. Nu ska jag fixa matlåda och duscha, sen är det dags för jobb klockan fyra. Efter det blir vi ett gäng tjejer hos Mickis och kollar film, mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback