Det var ändå inte värt det!

Fick gå hem vid halv 3 idag. Pga. att jag hade sån fruktansvärd mensvärk. Kunde knappt hålla tårarna inne när jag satt i kassan. Ett tag kände jag mig illamående och bad en annan tjej ta över, då sprang jag till toan och grät som en liten barn rumpa. Inte kul, ska jag säga er! Speciellt inte roligt att veta att jag missar så mycket pengar, eftersom att jag hade tjänat en del idag. Men det hade inte gått att vara kvar. Min händer skakade när jag skulle ge tillbaka kvitto och växel till kunderna och jag började svättas som fan.
Så det var nog inte värt pengarna att behöva stanna kvar iaf anntar jag. Ska ju jobba imorgon med och då tänker jag inte gå hem tidigare. Så det så!
Och vet ni vad som händer innan jobbet imån? Jo, jag Ida och Malin ska samlas och kolla upp det sista med resan och troligtvis boka. Jihooooh! Känns bra att spika ett datum så vi har något garatnerat och något att se fram emot!

Tack vare den här lilla mannen plus lite sömn är värken äntligen över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback