Helt jävla gratis

På spa lektionen i Måndags fick vi ta en massa produkter som inte Sydpoolen- SPA skulle ha längre, eftersom det ska läggas ner. Dessa produkter var redan avnända, så de kunde ju heller inte säljas. Så vi i klassen fick dela upp det. Först drog vi lott om tur ordning på alla saker. Jag blev 2a och plockade på mig en brunkräm från Make Up Store. Inte för att jag använder brunkräm och skulle därför aldrig köpa en. Men hallå?, det var ju gratis så då kunde jag ju lika gärna pröva.
Sen i slutet var det massa saker kvar som alla brudar gick loss på, alla var som djur. Jag tog även en lotion, rengöringsmjölk och en till smink produkt. Men det ligger på toan och glömdes bort där, så de fick inte vara med på kort. =,(


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Vad fick Jaaaaaag? ; (

Postat av: linn

Du måste gå en spa linje först, sen kanske du får :):):)

2009-05-27 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback