Lite Gott&Blandat

Som ni vet har jag klippt mig och färgat håret. Jag har gjort en hel hår make over skulle man kunna säga, hihi!
Beviset kommer här.... Ni som nyper er i armen kan sluta. Det är faktist sant, efter ca 5 år som blondin har jag tagit det stora steget och blivit brunett. Och det tog bara 1,5 år för mig att klippa mig.


Från i Fredags, när Chrille hade överraskat med god mat. Morarella fyllda biffar, med coscos, sallad och tsatziki.



Våran romantiska dag höll sig inte i speciellt länge, Malin och Ida kom förbi. Vi mös med lite ost, kex och vin. Men det var ju bara trevligt. Jag tog en massa heta bilder på Ida, men jag vågar inte lägga ut dem. I alla fall inte dom där rikigt heta, för jag vet att hon kommer att ge igen.
Men tänkte i alla fall bjuda på en AP IDA

Samt en GANGSTER IDA

iiiiiHHhhhhhHHhh........


Igår tog jag och Chrille bort skrivbordet och det bev mycket braaa... fick mycket mer space.
I framtiden ska vi ha en fåtölj i den hörnan, men detta var bara en tillfällig lösning. Hehehehheheh

Så... nu mera bloggar jag från soffan. As skönt!

En till förändring i hemmet har skett, en spegel i hallen som passade som......
vad säger man?
Handen i handsken? Aja, den passa bra där helt enkelt. Chrille gillar dock inte de rosa ljus hållarna, men det gör jaaaag!


Igår var jag tvugen att sjukanmäla mig från jobbet. Har aldrig haft en sån hemsk mensvärk som igår. Den höll i sig hela dagen. Jag kunde inte stå, det ända jag gjorde var att BÖLA. Men det gav sig lite på kvällen. Då kommer Malin och Ida förbi med mat och efterrätt. Hur gulligt är inte det?????? Love them!
Kesella med vaniljsocker, bär och kex. Bus enkelt!


hugg in ba!

På kvällen fixade vi våra naglar, Ida slog på stort och körde på lös naglar. Att hon alltid ska vara värst;)


Snipp snapp slut, där tog historian om Linns närmsta dagar sluuuuut.  Från klockan tålv till tre satt jag med mitt historia arbete igår kväll. Men jag är ändå uppe i tid, har en del som måste fixas. Åker ju på klassresa till Riga idag, jiiiihaaa!
Ska packa, duscha, ladda på ipoden skicka in mitt skolarbete och massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback