Lediga onsdag

Är helt slut efter morgonens träning. Jag och Malin gick bara upp och klädde på oss träningskläderna när vi vaknade och sen åkte vi hem till henne, tog en promenad bort till gymet och körde så att svätten rann. Sedan var det bara att spatsera hem igen, kände mig som en ända stor musikel, hård och tung.
Nu är jag hemma igen, har precis ätit lite frulle och ska ta och duscha och plocka in lite kläder som jag så fint har lagt i en stor hög på golvet. Efter det ska jag ner till stan för att möta upp Alexandra. Lite senare ska jag umgås med mamma, hon kommer hit efter jobbet. Och blir även kvar över natten... mysigt.

seee ya


Kommentarer
Postat av: I

ååh snygg bild :D model....



va duktiga du och malin är!!! GO GIRLS

Postat av: linn

haha, ja i eller huuuur!!

ja vet, riktiga hurtbullar:-)o hoppas de håller i sig.

2009-11-04 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback