Min dag

Herregud vilken bra vän jag är!
Både jag och Mickis slutade klockan tre idag och eftersom att jag glömde min hårborse hos henne igår och eftersom att hon är glömsk och glömmer att ta med den till jobbet fast man ringer och påminner henne på kvällen innan, så följde jag med henne upp efter att jag skjutsat hem henne för att hämta borsten. Hon skulle städa, eftersom hon skulle få familje-besöks-fika eftersom att hon fyller år imorgon. Mycket eftersom!
Hennes lägenhet såg ut som hej kom och hjälp mig, men ingen kom och hur den luktade ska vi inte ens tala om. Sorry Mickis att jag skriver det här, att din läkenhet stank. Men du får skylla dig själv att du aldrig gör rent till Party och Rut (hennes sköldpaddor) plus att du ja, allt det andra. Men men. hur som! Så stannade jag kvar över en timma och hjälpte henne att städa. Hittade både det ena och det andra. En keso burk bakom soffan och så vidare. Efter det, åkte jag hem och städade min egen lägenhet. Sen kom mamma över på besök, blev så istället för att jag åkte dit. Jag bjöd på fika och sen snackade vi bara en massa. Det var mysigt. Jag bjöd på bulle, kall mjölk. (ungefär som att jag skulle bjuda på varm mjölk, men det låter godare att skriva kall mjölk), chocklad och sen kaffe, till mamma alltså själv tycker jag kaffe smakar lika bra som fiskbullar och fiskbullar smakar inte alls bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har skaffat blogg nu Linn hihihihihi/christin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback