Idag är det en sån dag

Hur kan jag vara så trött? Har ju sovit till 11.30 idag! Då fick jag lite panik och kände att jag inte kunde sova mer, men det kunde jag allt om jag fick. Idag är en sån dag jag skulle kunnat vakna vid fyra och fortfarande vara as trött. Idag är en sån dag jag bara vill vara hemma och inte göra någonting. En sån dag som man tillåter sig själv till att inte göra någon nytta alls utan att få ångest. En sån dag jag inte behöver byta om, utan gå runt i mina mys/sov kläder hela dagen. En sån dag jag kan vara osminkad, ha fett hår och till och med oborstade tänder. Jag önskar att det vore en sån dag idag. Men det är det inte, nu måste jag skynda mig in i duschen, hoppas att jag piggnar till lite. Sen ska jag jobba, till stängning ikväll. Jag känner på mig att det kommer att bli en bra idag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback