Solsken

Hade skit svårt att sova igår, så vid halv tre tog jag mitt täcke och kudde in till vardagsrummet och satte på en film. Vet inte när jag somna, men det blev väldigt sent. Så jag sov ända till halv ett i morse. Till och med Chrille gick upp innan mig och det händer aldrig. Nu kom jag precis hem från stan och fan vilket underbart väder det är!!! Hade bara på mig en tre kvarts armad kofta och frös inte. Malin fick sluta lite tidigare så hon är på väg hit nu, vi ska nog börja med en lång promenad, vill ju inte missa det bästa sol timmarna.

Ps. Såg såna här vår blommor precis utan för Chrilles hus. För en vecka sen var det en stor äcklig snö hög där och så nu små fina blommor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bra grejjjer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback