Jag ♥ sovmorgon

Godmorgon! Tog mig en riktigt fet sovmorgon idag. Det var väl lika bra med tanke på att jag hade skit svårt att somna inatt plus att jag jobbar till stägning kväll och då vill man ju vara utvilad.
Har faktist inget mer på ♥... ska snart upp och göra frulle och sen hoppa in i duschen.

Ps. Har ni tänkt på det att på vinderhalvåret känns det mycket mer okej att sova ut till tolv än vad det gör på somnaren? I alla fall för min del. Om jag sover ut en sommardag får jag ångest över att jag inte är nere på stan, ligger ute och solar, har åkt till en strand eller är ute på en promenad osv. Då vill man verkligen utnyttja dagarna, men nu känns allt bara så tråkigt och kallt så man kan lika gärna sova bort dagarna. Jag skulle kunna tänka mig att gå i ide fram tills våren. Sen skulle jag inte sova en blund fram tills hösten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback