Tudeluu

Imorse knatade jag iväg till solariumet. Först låg jag där i 20 min, men var inte nöjd så klev in i stå solariumet i 10 min. Haha! så nu är jag rätt brun iaf. Efter det kom jag hem och tog en dusch och sen åkte jag iväg till mormor och morfar, där bjöds det på lunch och fika. Så skönt när man är ledig såhär och kunna åka och hälsa på dem ibland:-)
Nu är jag hemma hos Malin, hon ska bara packa ihop och sen ska vi åka hem till mig. Äta och göra oss iordning, sen traska hem till Chrille. Japp! Det var väl allt... vi hörs imorgon.
Fan, på tal om imorgon.. då börjar jag klockan 11. Kommer nog må sådär lagom bra, ser heller inte fram emot att ta bussen, men så dum är jag inte att jag chansar att ta bilen. Ovärt!

Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback