No life

Tidigare idag skrev jag in mig på en helg som jag kan jobba på ipool, en hemsida där vi på jobbet kan ta lediga tider om det finns/ skriva in oss på dagar då vi vill jobba extra. Fick nyss ett sms från jobbet där de stog att jag hade fått en extra Söndag nu i April, de skrev även att jag skulle gå in på Ipool och ta Lördagen om jag ville ha den också. Självklart gjorde jag det, tog även tre eller fyra andra röda dagar. Lämnade en Lördag kvar till nån annan som också vill tjäna lite extra, snällt va?
Blev så himla glad iaf. Oftast finns det inga bra tider upplagda på Ipool, nån ynka vardag till stägning ibland bara, men vem vill ha den? Nu var det ju rena rama guldgruvan för mig som bara kunde plocka en massa röda dagar.
Det blir inte mycket till liv nu i början av nästa månad, jobbar nästan två veckor i sträck, men det blir mycket kosing som jag ska spara tills i sommar:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback