suck

Vad irriterad jag blir på mig själv ibland. Efter jobbet gick jag hem till mig för att hämta min internet dosa så att jag skulle kunna betala min räkningar. Lägger ner allt i min påse och sen går hem till Chrille. När jag sen plockar ut påsen hemma hos honom så ligger inte räkningarna där. Förhoppningsvis så har jag glömt dom hemma, men nu blev jag orolig och tror att jag kanske tappat de på vägen? Nej, det får jag inte ha gjort. Ska ta en liten kvälls promenad med Mickis när hon slutat jobbet, så att då tänkte jag gå förbi och kolla igen. Jag som hade tänkt att vara duktig och betala allt nu. Aja! Är jätte sugen på att sola också som sagt... ska tvinga med mig Mickis till solariet sen också tänkte jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback