jul afton

Hej! Hoppas ni också haft en bra jul.
Min började med att jag blev väkt av mamma och jul frukosten var upp dukad på altanen och brasan var på, så det var varmt och skönt där ute. Klockan halv tre var vi ute hos kusinerna i Enhörna. Där vi började med att kolla på kalle, sen äta julbord därefter gick vi ut på en promenad för att kolla på alla tusen maschaller som tänds på kullarna varje julafton. I vanliga fall brukar vi inte orka på ända upp utan bara kolla på håll, men igår gick vi ända fram till den stora brasan i mitten av allt. Där andra också hade samlats och det bjöds även på glögg och kaffe. Hemma igen var det jul klapps öppning och sen lite fika. Åkte hem vid tio där Chrille väntade på mig, han hade tänt ljus, och lagt en vin flaska på kylning. Vi bytte också klappar med varandra och kollade på sälskaps resan som gick på tv. Sen var min jul slut, men jag var väldigt nöjd med dagen och alla fina jul klappar som jag tänkte visa så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback