Fan vilken tid det här tog!

Kände för att göra ett typiskt blogginlägg och lägga upp mina köp. Själv tycker jag att det är kul att kolla vad andra köper, men tycker att det är jobbigt att göra de själv.

Nu har jag äntligen en riktig sport top som håller hyllan på plats. Fick den av mamma.
Det bästa köpet var ändå mina nya skor.
Kassa bilder på brallorna. Men dom här köpte jag idag innan jobbet.
Och dom här fick jag också av mamma. Ett par svarta mjukisbrallor, som jag ska ha till och från gymmet så slipper jag ta Chrilles, samt ett andra värdskrig när jag kommer hem.
Det här linnet köpte jag tills på Lördag, när Emma ska ha sin "forever 21 fest". Om de skulle krisa får ja ta det här, tänkte jaaag.

När jag ändå var i farten så fottade jag de senaste jag shoppat.
Behövde en uppdatering på vår-kläds-fronten...
c

Allt de här är från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback